28 February 2017

HOMEGATE MED GO-TO-MARKET-KLART SMART LIVING KONSEPT

Safe4 HomeGatePå fjorårets Mobile World Congress i Barcelona introduserte Safe4 Security Group AS sin gateway, HomeGate. Dette har resultert i stor respons og nye muligheter for selskapet.

-Også i år har vi mottatt en overveldende positiv tilbakemelding på Gateway’en, vår IOT plattform og vår banebrytende multi-sensor fra kunder og potensielle partnere, sier Bjørge Kraft, CEO i Safe4 Security Group.

-Vi kan vel si at vi nå har knyttet posen sammen. Vi har samlet HomeGate og et ubegrenset antall komponenter og smarte enheter, og kan tilby en forretningsmodell hvor våre partnere kan utvikle innovative forretningsmodeller og skape nye inntektsstrømmer. Safe4 har utviklet en komplett og ferdig Go-to-Market Model og Smart Living-konsept, kalt onesti. Gjennom dette kan våre samarbeidspartnere tilby et troverdig kundeløfte ved å benytte sin eksisterende merkevare eller gå til markedet med onesti som merkevare, sier Bjørge Kraft.

Safe4 har nå lansert en video som introduserer onesti Smart Living-konseptet. I denne videoen presenteres HomeGate og det fullstendige Go-to-market-klare onesti konseptet. Se video på safe4.com

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Bjørge Kraft, CEO, Safe4 Security Group AS, mob +47 920 36 023, bk@safe4.com
Maria Conradi, CCO, Safe4 Security Group AS, mob +47 93055811, mc@safe4.com

Vennligst fyll ut de nødvendige feltene.
Beklager men, noe gikk galt, prøv igjen..
Takk for din hendvendelse. Vi kontakter deg så fort vi kan.