23 February 2017

SAFE4 LANSERER ALT-I-ETT MULTI SENSOR PÅ MOBILE WORLD CONGRESS 2017

Safe4 MultisensorPå Barcelonamessen i månedsskifte februar/mars  vil Safe4 lansere sin alt-i-ett-sensor.

-På fjorårets kongress introduserte vi vår HomeGate og fikk overveldende positive tilbakemeldinger fra markedet, sier Bjørge Kraft, CEO i Safe4 Security Group. -Siden den gang har vi jobbet med en alt-i-ett-sensor som skal erstatte de mest vanlige sikkerhetsdetektorer og sensorer i et hjem, uttaler Kraft.

Safe4s avanserte multi-sensor har en innebygd bevegelsesdetektor, en røykdetektor, en CO2 sensor, og en temperatursensor. Den måler også trykket og fuktigheten i et hjem. I tillegg kommer denne multi-sensor med en høyttaler, LED-lys og et HD-kamera, og den har til og med en mp3 spiller innebygd.

- Denne multi-sensoren kommuniserer selvfølgelig med vår HomeGate og andre smarte enheter i hjemmet, og oppfyller våre ambisjoner om å bidra til en smartere, enklere og tryggere hverdag, sier Kraft og legger til at Safe4s nye multi-sensor sammen med HomeGate’en, bidrar til nye muligheter rundt digitale helse- og omsorgsløsninger.

På stand 6H20 på Mobile World Congress i Barcelona er Safe4s multi-sensor utstilt.

For mere informasjon, vennligst kontakt:

Bjørge Kraft, CEO, Safe4 Security Group AS, mob +47 920 36 023, bk@safe4.com
Geir Birkheim, CPO, Safe4 Security Group AS, mob +47 918 35 129, gb@safe4.com