17 February 2016

VERDENSLANSERING AV "DEN SISTE GATEWAY DU NOEN SINNE TRENGER

IoT gateway for smart livingCEO i det norske sikkerhetsselskapet, Safe4 Security Group AS, Bjørge Kraft, forklarer: - Vår gateway er den siste gatewayen du noensinne vil trenge. Vår unike IOT gateway kombinerer og etterlever ledende trådløse IOT teknologistandarder som Zigbee, Thread, Wifi, z-wave, GSM, Bluetooth, GPS, RF 433MHz, 868MHz RF og RF 2,4 GHz . Ut fra et sikkerhetsperspektiv er dette uten tvil den mest avanserte og pålitelige gateway i markedet.

-Safe4 tilbyr en SIKKER gateway med ÅPEN KILDEKODE for alle vertikaler og bransjer for å samle BIG DATA analyse og "LAST MILE" operasjoner gjennom internasjonale partner-økosystemer.

-Vi Har store forventninger til vår IOT gateway som vi har kalt Safe4 Homegate. Vi mener at i denne gatewayen er alle eksisterende og fremtidige krav til smart living, komfort og sikkerhet fra forbrukere oppfylt. Gjennom Homegate kan Safe4 og våre partnere tilby smarte konsumentløsninger med hensyn til å kontrollere alle gadgets og elektriske installasjoner i hjemmene til kundene sine, sier Bjørge Kraft.

Gatewayen kan tilpasses til familiens daglige rutine, og vil også reagere på unormal aktivitet ved å sende varsler til Safe4s Alarmstasjon. Homegate styrer også vannlåsen og kan også være en del av løsningen til at eldre kan føle seg trygge og komfortable i sine egne hjem. Sammen med en høy standard på sikkerhet, gir Homegate løsninger for helsevesenet gjennom monitorering av pasienters helsesituasjon.

Alarmstasjonen
Tilbyr en sertifisert og global operasjonell tjeneste og sikrer ivaretagelse av sluttbrukers integritet ved å overvåke og reagere på kritiske signaler fra gatewayer. Vår 24/7 alarmstasjon er bemannet av autorisert sikkerhetspersonell med bred erfaring som ivaretar din trygghet og helse ved hendelser og krisesituasjoner.

Representanter fra Safe4 ser frem til å vise frem Homegate på The World Mobile Congress, Hall 8.0 Stand 8.0D10 i Barcelona

For mere informasjon, vennligst kontakt:
Ronnie Poulsen, Sales Director, Consumer Channels, Safe4 Security Group AS, mobil: +47 932 01 342 Svein Ingebretsen, Chief Foreign Affairs, Safe4 Security Group AS, mobil: +47 995 76 303